trevlig lördags kväll.

jag har så klart umgåts med dg i dag, det var jätte roligt. hon åt kvälls mat på Max och jag var ju själv klart ett trevligt sällskap. Efter det blev det en sväng till fredrik där vi kollade euro vision songcontest på svt1, jag blev då super besviken att Malena inte vann. jätte mycket mög.

efter det disskuterade jag och tobias ord bildnings läran. efter som jag inte alls behöver lära mig det. grammatik är ju så min grej. jag är ju super bäst på det. jag tycker inte att det gör någon ting att ord ändras till genitivmarkörer. textens veder häftighet förändras inte alls, som vissa på står.

godnatt på er alli hopa.

sovgott

nedan för denna meningen finns det en länk och det är meningen att det ska vara hel vitt.
det är inte avigt

Kommentarer
Postat av: TT

Haha du är grym...

2009-05-17 @ 03:11:32
Postat av: Madde

Lite jobbigt att läsa dina inlägg... Försök att tänka på särskrivningar.

2009-05-18 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0