Zombie.

Mina dryga åtta timmar på jobbet idag gick otroligt fort, helt plötsligt var klockan kvart över sju och jag hade jobbat över. En arbetsdag som denna önskar jag att alla arbetsdagar vore som, att bli paff över att dagen redan är slut.

Efter jobb var det dags för träning. Det är min nya livsstil föressten, efter varje arbetspass skall jag vara ett pass på gymmet. Då har jag redan utsatt vilka dagar jag skall träna på, så slipper jag tänka på det och nu har det redan börjat bli till en reflex att ta med sig träningsväskan till jobbet. Awesome!

Nu är jag dock ganska trött, funderar på att ta en dusch och passa på att träffa några vänner. Vi ses alldeles för sällan nu, tidigare var det 1-2 gånger om dagen, nu blir det bara 1-2 gånger i veckan om jag har tur.

För er som följer mig, går deffen fruktansvärt bra och suget börjar sakta men säkert försvinna. Trots att jag bröt det på alla sätt och vis igår är jag redan tillbaka med målet i sikte.

Imorgon är sista arbetsdagen på tre dagar. Skönt med lite vila.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0