A life full of changes.

Idag börjar mitt nya liv, jag hade tänkt att vända tillbaka på dygnet så jag kan få ut det mesta utav det. Det betyder att jag inte ska vakna klockan två, bli människa vid tre och äta frukost vid fyra.

Hade jag varit arbetslös hade det väl varit okej, men jag är ju inte det. Men direkt när jag är ledig blir det så och nu är det slut på det för jag hinner ju inte känna av att jag är ledig. Sen sover ju folk på natten när jag är uppe och det är ju supertråkigt för mig!

Anywho. New life. Det betyder att jag måste gå och lägga mig nu, har ställt alarmet trots att jag inte ska jobba.



Jag bjussar på en gammal bild. Gammal dator, gamla bilder.

Kommentarer
Postat av: Jenniennnieneineineie

Thanks ;D ja det låter skit bra faktiskt! Vi får ha tag på någon sista minuten eller så då!! Stranden idag?

2009-07-02 @ 08:33:03
URL: http://jennieivarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0