Sovit elva timmar och lekt i tio

för två timmar sedan gick arthur och lade sig. Efter lite enkel matte räknade jag ut att jag har sovit elva timmar och lekt i tio. Ändå helt okej, eller?

Dagen har gått toppen bra. Marie och Oskar har jobbat så jag har fått umgås med Ture på tu-man-hand. Vi har lekt massor, och jag är faktiskt ganska trött redan trots att klockan bara är nio. Vi har byggt lego (ett helt polis-hus), kollat byggare bob, kurragömma, jag har fått låtsas mat, ritat och ja, you name it. Au pair livet är faktiskt riktigt nice. Speciellt eftersom de har en nespresso maskin som jag har gått och kärat ner mig i. MUMS

Vi har även varit och fikat idag på ett kafe som hette Paul. Vi åt pain au chocolat, croissant, drack chocolat chaud och våfflor med nutella.

Imorgon ska jag och ture göra maskerad kläder och ansiktsmasker, och innan det ska vi till affären och köpa frukt. Ska göra en smoothie tänkte jag, av en konstig anledning blev jag så himla sugen på det.

Nu kallar nog sängen, ska väl glo lite fransk tv först - allt är dubbat så att se Simpsons innan idag var en upplevelse. haha. Hörs säkert imorgon, puss!

Kommentarer
Postat av: Tokken

Har du gett arthur smeknamnet ture? :P

eller han kallas ture där nere?!

2009-02-23 @ 22:58:37
URL: http://underbarochvacker.blogg.se/
Postat av: Hemliiiis

Klart du känner igen mig :D man ser störst skillnad när jag är naken ;) Ja det är superbra! Då har jag ett jobb till dig i framtiden :P haha PUSS

2009-02-24 @ 09:53:36
URL: http://Jaaag :)
Postat av: Mums

Kul att läsa om Din planering och Dina sysslor under Frankrikeveckan. Dagens tips: Idag den 24 februari är det Fettisdagen - Fastlagsbulle eller Semla står på Menyn! - Vilket knepigt inlägg av Hemliiiis - skall det vara kul?

2009-02-24 @ 10:53:24
Postat av: Hemliiiis

varför bekymra sig mums :)? Anna-Linnea förstår precis vad jag menar.

2009-02-24 @ 16:46:09
URL: http://Jaaag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0