Shopping i Lille & ett jobbigt bad

Yes, nu har det gått två dagar till och jag stormtrivs. Ska bli hur ledsamt som helst att behöva åka här ifrån, men jag kommer väl snart tillbaka? hoppas jag..
igår umgicks jag med Rhmani och hennes pojkvän Leo, vi var och shoppade i Lille och idag har jag bara umgåts med ture.

kameran är på mitt rum på tredje våningen och jag har alldeles för lite ork för att springa upp och hämta den, så det så :) Så tyvärr blir det inga bilder idag, men de komemr imorgon.

imorgon ska jag även besöka universitetet! (in case of att jag flyttar hit)

hörs och ses snart, många pussar! Jag saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: E

och vi saknar dig!

2009-02-27 @ 07:23:47
URL: http://emmaebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0