Resan & Första dagen hos nya familjen

Resan hit gick bra, planets bromsar var i sönder så vi fick sitta en timme på planet och vänta på att dom skulle bli fixade men det blev dom. tur var väl det.

Här är allt toppen, familjen är jätte trevlig och även om det bara är första dagen känns det som om jag varit här mycket längre, här skulle jag kunna trivas. big time, klockan är bara kvart i åtta men jag är supertrött. Det har inte blivit så mycket sömn nu denna helgen och det har verkligen tärt på krafterna

 
På flygplanet, aldrig utan iPod!


mitt rum & datorn



Det har inte blivit så mycket bilder idag.

Vad väntar för äventyr imorgon? jag ska iallafall snart gå och lägga mig. ses & hörs PUSS

Kommentarer
Postat av: RR

Hej Anna-Linnea!



- Ja, jag kom för att läsa om Dig.

Kul att se Ditt fina rum. Där kan Du passa på att vila mellan hushållsbestyr och pyssliga sysslor med den lille. Jag gillade flygplansstolsbilden med "maskot för vuxna tonåringar" - Ipoden.

Hälsningar från ett grått lite regnigt och idag helt snöfritt Ystad.

2009-02-23 @ 15:30:33
Postat av: Vicki Lind

Hej babe:) Gud vad fint ditt rum är:) Har du det bra och hur går allt med familjen ? Bor de fint och hur går det med lillkillen? Jag är såå nyfiken:) Ha en underbar vecka(L)

2009-02-23 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0