Gårdagens bilder


vi gjorde ett akvarium, som den supernanny jag är


Marveilloux? ja, något i den stilen hette denna helt otroliga bakelse. Den är känd här i trakterna så jag kände mig som en riktig fransyska när jag satt och åt denna på cafeet.


Tjejen som jag jämt glömmer namnet på, helt otroligt vad svårt det är, the R kallar jag henne. Vi har precis lärt känna varandra och hon är jätte trevlig! Som tur är kan hon lite engelska om min franska havererar. Till höger sitter hennes pojkvän som tyvärr blinkar på denna bilden. haha!


"prendre une foto! j'ai gagné, j'ai gagné. Regarde, le flash McQueen! c'est moi!"


på Tramway på väg hem från stan!


De överasskade mig med massor av olika sorters sushi! Kan det bli mer fullträff?

Kommentarer
Postat av: T'res

Aaaah, jag minns såna akvarium! De gjorde jag med när jag var liten.

2009-03-03 @ 19:55:16
URL: http://ceilear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0