Dagens bilder


Efter många tappra försök av mig att göra egna såpbubblor gav jag upp och köpte riktiga på carrefour. Det går såååå mycket bättre denna gången, det blir till och med bubblor av det. ibland gör man det inte bättre själv.


trolldeg in action!


ingen smikrande bild, men det är faktiskt arthur som har tagit den :)


Våra mästerverk.


lilla ture och jag









Puss och godnatt från oss! eller som man säger här bisoux et bonne nuit.

(och föressten, jag hittade kameran i väskan på bottenplan. Tur va?)

Kommentarer
Postat av: Mums

Vilken tur att Du hittade kameran och så urkul det är att följa Dina dagar med lille "Ture". Franskan smyger fram lite här och där. Talar han lika mycket franska som svenska? Grimaserna är så lika att man nästan skulle tro att ni var släkt. Förstår att Du trivs. Ha det fortsatt gott.

2009-02-27 @ 11:34:22
Postat av: Vicki

Nauw vad fina bilder :)(L)

2009-02-27 @ 17:49:56
Postat av: SOFFY

Gud vad söta <3

2009-02-27 @ 17:58:11
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen (v.

Jag är en 17 årig kille som skriver om mitt kärleksliv, uppdaterar framför allt mina egna låtar & dansvideos, skriver även dikter. Ska vi följa varandras bloggar via bloglovin? :)

2009-03-02 @ 15:50:16
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Åh är du i Frankrike som au pair?

2009-03-02 @ 19:05:08
URL: http://lovisap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0