En underbar dag.

Dagen började med att jag gjorde lite ärenden, banken och sånt. Mitt kort har gått isönder, men det kanske var bra för ett tag? njaeeh. Därefter träffade jag Lina. Vi tog en lång fikade på Hartmans och gjorde en såkallad "catch up", Underbart väder gjorde det bara ännu mer trevligt om det nu går. Lina föder snart, och hon är riktigt vacker som gravid. Herregud, om 10 dagar är Lina mamma. Hon blir en bra mamma, det är jag helt säker på!

Sen gick jag till bilskolan och bokade lektioner, snart är det rosa kortet mitt. (jag tolkar snart precis som jag vill) sen stötte jag på Lovis och Linnea, vi gick och tog en frappino på Espresso house. Jag valde Mocha, riktigt fin i sommarvärmen!

Sen var det dags att fika med Tobias, han åker till Japan på lördag och är borta typ jättelänge. (observera att jag inte särskriver)

Vi passade också på att gå in på Konsum och köpa energi på burk, smakade helt okey faktiskt.

Sen gick jag till Lovisa igen, hon och Linnea hade lagat mat, wokade grönsaker med räkor. Svingott. Eller ska man säga Räkgott?

Nu har jag precis fått en mixer av mamma, då är det smoothies till frulle varje dag, NICE!

Jag är ledig imorgon också, så det blir vin ikväll. Jag gillar det.

Pusspeace.







Kommentarer
Postat av: F

heelt sjukt du är vacker! :)

2009-08-05 @ 21:14:33
Postat av: F

Heeelt sjukt vad du är vacker! :)

2009-08-05 @ 21:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0