sommarvärme och bara ben

Det är helt underbart, sommaren har nog kommit nu, med 18 grader i vattnet kan man nästan påstå det. Det finns inget bättre än att hålla nedräkningen i kalendern, ha bara ben och springa ut till gräsmattan på varje rast man får, aah! Imorgon ska jag ta med mig filt och kort till skolan, så det nästan blir ännu bättre, kanske en tjuga till glass? vem vet :)

Efter skolan idag träffade jag Emma, vi gick till Åhlens och införskaffade en ny kalender till mig (töserna i klassen tipsade, och gud ett sånt kap) Sedan gick vi hem till henne och fikade i solen, mums. Ett jävlgt stort plus är att den tösen är så sjukt trevlig.

Det blir nog läxskrivning för mig idag, har en fysiklabb som hänger över mig.. bajs på den.

Ohwell, helgen bjuder på bravader och jag ser fram emot det. Puss på er mina molntussar


image102

Kommentarer
Postat av: Emma

Det ska den ;)

2008-05-06 @ 18:20:45
URL: http://emmaebba.blogg.se
Postat av: glitterandbling

gott med glass :)

2008-05-06 @ 21:25:24
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0