namnsdagsmys

Idag har jag namnsdag  (Linnea) , och det har firats lite :)
-frukost på koppen med Linn (eftersom det är hennes namnsdag också)
-rolig idrottslektion
-fika med mamma
-uppvaktning av fredrik
-mys med kubb nere på marinan
-mat och spel hos sebban med emma och debbie

När vi var nere på marinan, kom Kurt Wallander förbi körandes. De spelade visst in en scen där, känns nästan som om jag befinner mig i mini-hollywood!

Annars har dagen varit, för att citera Ellinor, JÄVLIGT NORSK! Mycket goa skratt idag, ja jävlar i det.

måste citera från idrottslektionen,
Vi har brännboll och vårt lag befinner oss på uteplan.
Jennie- Fan vad jag har mensvärk.
Jag- Har alla mens just nu eller?
Någon- Ja det blir så när man umgås mycket.
Jennie- Ja, jag och Lina hade alltid mens samtidigt förut.
Ellinor- Smittar det?
Jag- Ja det har med hormoner att göra.
Emma- Ja det har jag också hört
Idrottsläraren utbrister- SLUTA SNACKA MENS OCH SPELA BRÄNNBOLL!

hahaha. det var fan dagens garv!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis gumman =)Underbar dag du haft...

2008-05-13 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0