invigt playan 08

Så! Nu var det officiellt sommar! Jag, Jennie och Julie har idag blädat folk med våra kroppar, resultatet är en nice bränna. Säsongen börjar tdigt iår verkar det som hehe och jag klagar absolut inte :)

En annan god nyhet är att ajg har varit på arbetsintervju idag, blev återkallad imorgon, och om allt går väl imorgon bokar vi ett provtillfälle och om DET går bra har jag jobb!

Det goda slutar inte där... nejnej detta är typ världens bästa dag, Fredrik har kollat på lägenhet idag två ettor mitt i centrala stan, och om allt går väl flyttar han hemifrån i Juni, och jag lär ju vara där en del ialafall haha. partyparty.

NU ska jag ut igen, jag knarkar detta solskenet, finns det något som är bättre?

Pusspuss, bilder kanske kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0