flitig med skolarbete

Jag kan stolt säga att jag pluggat ganska mycket den sista tiden, det är därför bloggen blivit lite lidande. Men fy vad skönt det är !

Häromdagen cyklade jag ner till stranden men psykologi boken, mobil med massor av bra musik och en stor filt och lade mig där i solkenet och pluggade inför havets brus.

image117

____

och idag har jag läst ut min svenska bok.. inte säkert att jag behöver redovisa, men jag vill ju vara på säkra sidan och jag känner inte att jag dör om jag läser en bok.
Den var helt okej. En bok som man kan läsa - och vill veta slutet på, men ganska ogärna läsa om.

image118
Grönt te med smak av citron, och boken Pärlan- John Steinbeck (nobelpristagare)

nu är det dags att tvätta av lavendeloljan jag smort hårbottnen med, sägs vara bra! Fick ett kit av min syster i julklapp och trots att jag använder det ofta är det hur mycket som helst kvar i burken. Får väl ta en bild på det också så ni vet vad jag snackar om. Men det blir en annan dag.

Puss och godnatt från en flitig al


Kommentarer
Postat av: Jennie & Exxa

Tack sötis :) Vad händer idag?

2008-05-20 @ 13:25:17
URL: http://exxa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0