Lille, FRANCE

Tja allihopa. Nu ar det dags att blogga igen!!

Har ar allt bra! Det enda som ar svart ar tangentbordet som ar helt knas. Vi har kollat ganska ,ycket klader. Gick in pa Gucci, hittade en vaska for 40 tusen typ, jovisst!! Eller en klocka for 19 ?? Hittade gucci sneakers och kunde inget annat an att tanka pa dg! Saknar dig _ och alla ni andra givetvis. Snart ses vi och da ar det inflyttningsfest.

PUSS pa er fran Frankrike.

Fredrik halsar sa gott :P, ni skulle bara veta vad jag fatt i julklapp. OJOJOJ



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag provar från mobilen. Ball

2008-12-28 @ 22:47:49
Postat av: Frida Sundberg

Heeej duuu! Det var ett tag sedan! Och ååh, är du i Frankrike? Ååååh nu blev jag grön utav avund ty jag älskar Frankrike :D

2008-12-29 @ 02:45:18
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-29 @ 02:50:21
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0