malmö&gudmor

Jag har träffat Anne-Marie idag, hon är min gudmor, och det var nog tre år sedan sist. Alltid kul att träffa henne och se vad för skoj hon har att berätta. Vi åt festivalmat och fikade på Paus! Verkligen gott kaffe, det kan jag rekommendera.

Annars sitter jag och knaprar i mig nudlar nu i brist på fantasi och ork inom matlagningsvärlden. Jag väntar också på att klockan ska bli halv nio så jag får min dagsdos Denise.

föressten! Jag har köpt världens hetaste kjol från vero moda och jeans från åhlens city, drdenim(jeansmakers) GRYMT heta!

nu ska jag nog fan motionera.
pews! / aulen


ps, detta är jag på förfest innan malmöfestivalen. arealleopardlady

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0