Long time no see

Hej babes! Jo jag vet, det var ett tag sedan. Men det har hänt mycket nu. Jag har varit i Turkiet, jag jobbar massor och all tid som blir över spenderar jag med mina vänner.
det är snart skola igen som ska bli bitterljuvt. Det kommer kännas konstigt att ha en fast planering över dagen fast samtidigt underbart för då kommer pianospelandet igång igen, träning och sånt skoj. Träffade Julie på tåget hem från Malmöfestivalen, god I've missed you girl :) och hon snålade inte med komplimangerna, du är toppen!

Idag är det söndag vilket betyder segdag. Men inte för mig, Fredrik ska ha kalas och då måste jag infinna mig där. Det bjuds på smörgåstårta och jag är INTE sen!

Funderar på att ta upp min diet igen, har trots allt tio kilo till att tappa. Men det är ju bara såååå tråkigt att banta.. eller?

Grattis till favorit Lina som fått körkort nu nyligen.

Vi ses snart igen, många pussar & kramar / Anna-Linnea

Kommentarer
Postat av: Jenny

åh bullar:D

2008-08-17 @ 12:10:00
URL: http://penajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0